Grattis Cattis!!

Idag fyller fillemoster Cattis år.
Sa grattis när jag kom till jobbet och fick tårta.
Det va en barntårta med bla banan och choklad, den va god. :)

Presenten kom på posten idag, tillsammans med min IDOL bok. :)
Ska packa in hennes så den är klar tills vi ska till henne på fredag. Äntligen får man träffa kusin Sarah igen, hon har varit i Sthlm dom senaste månaderna så har inte kunnat ses!! Ska bli kul :)

Nästa vecka är det min födelsedag.. Vet va jag ska få av mamma och pappa hade nåt på G han också.
Spännande jue. :P



Har inte haft örhänge på flera veckor, bara det högst upp i brosket och satte i dom i snibbarna igår. 3 av dom 4 hålen är helt infekterade. Brukar bli så när jag plockar ur dom, växer igen supersnabbt så man får trycka i dom. Inte konstigt att det knasar sig.
Vänstra snibben är hård som sten och helt tjock, högra är det bara lite ont i. Men det kliar och det är väl ett tecken på att det läker iaf. :)


Sista veckan på praktiken nu men jag har frågat om jag får komma tillbaka nästa praktikperiod i slutet av november och det fick jag. Känns jättebra. :)
Så nu ska man bara överleva 2 veckor med kursledaren i projektet och sen är man ifrån där 3 veckor till. *skönt*
Skulle egentligen träffat henne idag men fixade så jag slapp. XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0