Min födelsedag idag..

"Idag är det ingen vanlig dag, idag är det Maria's födelsedag. Hurra, hurra, hurra." :P

Vaknade med halsont och nu sitter jag på tråkkursen och fryser jag, men jag vet inte om det är kallt här inne eller om jag blir sjuk.
Mamma kom och väckte mig, hon vifftade på att Zuddas skulle komma men det va inte det lättaste. *hehe* Men tillslut kom han också. :)
Jag fick en choklad-julkalender, en trisslott och biljetter till Melodifestivalens delfinal i Göteborg!!!!! Vilken överaskning!! XD

Det gör inget att jag visste för det är en kul grej och biljetter till nåt är det bästa - man får presenten 2 gånger. :D
Nu måste jag bara vänta och se vilka som ska va i just Gbg..

Fick sms från pappa, som grattade mig och strax efter fick jag från Sarah.


22.32 - Idag hade även Pluto fyllt år, farmor och farfars hund. Han dog strax innan sin 12 års dag så i år hade han blivit 13 år. Saknar honom otroligt mycket, han va verkligen världens snällaste hund. <3 Vi hade alltid vår födelsedag gemensamt, han föddes ju på min 10 års dag.. Jag va med och hämtade honom och det va jag som gav honom sitt namn.. *saknar*


Kommentarer
Postat av: Marie

Gratis! Om du redan nu har åldersnoja är jag rädd att det bara blir värre, (du kommer ju aldrig att bli yngre) men jag tyckte att de lätt gulligt att Zuddas kom också! :P

2008-11-12 @ 18:34:11
URL: http://aponi.bloggagratis.se
Postat av: Sara

Grattis på födelsedagen!

2008-11-12 @ 20:25:45
URL: http://www.metrobloggen.se/chaoticmind

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0