Tråkkursen igen..

Sorry för dubbelpostarna i veckan men inget ville funka på bloggen och sen kom allt upp. Har till o med tagit bort en post och ska se om jag kan fixa till det som finns kvar och skriva dit det som absolut inte ville fastna.

Ska även skriva om mitt kalas i fredags men det gör jag senare, när jag är hemma.. Just nu är jag på tråkkursen och gör som vanligt ingenting. Lite mindre än 30 min kvar tills jag ska gå. Ska inte jobba idag, är ledig då jag ska jobba med barnen imorgon och tar städningen efteråt, men det kommer jag inte säga här utan gå som vanligt vid 11.00.. Inte en chans att jag tänker va kvar här ända till 16.00, gud vet hur många bloggpostar det kommer bli då idag. :P

---
Nu har kursledaren suttit brevid mig i över 30 min och pratat och tjatat. Helt sjukt va hon kan tjata!!
Det som är viktigt för henne är inte viktigt för mig och det tjatade jag tillbaka med, hela tiden. *puh* Jag tycker synd om mig själv. :P Hon undrade om jag skulle sluta här eftersom jag jobbar så mycket, jag sa som det va att det har jag funderat på länge. XD Men sa inte att jag inte tänker sluta nu, jag bara måste ha min praktik först. Vill va där. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0