6 månader sen..



Strax är det precis 6 månader sen jag anlände till Stockholm och träffade Mikaela för första gången, på stationen.
Först bar det av till vandrarhemmet för att byta om och sen till hotellet - deras hotell. Stog där i bara 1,5 timme innan dom underbara 4 kom ut.. Jises alltså vilken dröm!!!!!!!!!

Efter det va det bara att skynda sig iväg till Globen-området, blev lite lite sen men dom förstog ju såklart. :D
Där det blev att äta tillsammans med dom andra fyra och det spelades Backstreet Boys överallt. *ljuvligt*
Jag visade mina fin fina autografer och foton och vi pratade massa Backstreet Boys såklart.. Nåt skumt faktiskt, vi va fyra tjejer och en kille och vi fyra hade Brian som favorit.. Jag frågade killen men han ville inte svara. Hmm. XD

Det va minst sagt låång kö till toan sen.. Men orka stå i kö, jag gick in på killarnas. Det va det fler som gjorde så det va inga problem.. Vet ju inte va killarna tyckte men va fasen hade dom för val, det va bara att gilla läget. :P

Sen gick vi mot Hovet, köpte t-shirt utanför och stog i megalång kö. Insläppet hade knappt börjat.
Väl inne köpte jag ännu en t-shirt, program såklart och en signerad skiva (fanns bara två såna) och började vänta ännu mer.

Förbandet va E.M.D - underbart, Måns va tydligen där - fick jag reda på efteråt, ännu ett förband vid namn George och Backstreet Boys såklart.. Toppenkonsert och dom är så himla underbart bäst!!!

Kan inte fatta att det redan gått 6 månader sen den dagen.. Kommer aldrig glömma den dagen, det går inte. :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Redan gått 6 månader?! Det är hemskt var tiden flyger iväg, men det var verkligen en dag att minnas. ;)

2008-10-15 @ 17:29:17
URL: http://www.metrobloggen.se/chaoticmind
Postat av: Johanna Gunnarfeldt

och du vinkade till mig oxå :D haha<3 kan inte fatta at det har gått 6 månader :S helt sjukt jueh! känns som att det var för typ två månader sen

2008-10-16 @ 19:35:48
Postat av: Maria

Det gjorde jag. :P Rätt sjukt att vi fick platser så nära varandra när det finns så många andra stolar. XD

2008-10-16 @ 20:04:42
URL: http://seaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0