Födelsedagspresent..

Har även fått välja min födelsedagspresent från mamma så imorgon ska hon fixa biljetter!!
Det är ju egentligen strunt samma att man vet va man får, har man varit med så vet man att man kommer gilla det. :)

Nu ska jag hänga på pappa så att jag kanske får biljetter till en annan grej av honom. :P


Sen har föresten en hel del vunnit genom Postkodlotteriet, på mitt postnr så det suger att jag inte har nån lott just nu kan jag lova.. Men ringde till farmor förut och frågade om hon hade lott och det hade hon som tur är. Hon trodde först inte på mig att hon vunnit. :P

Såg en man med stor filmkamera förut men tänkte inte på varför men antagligen har det med sändningen på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0