Imorgon...


D o m   t r e   f i n a  <3

Ska jobba extra imorgon, i barngruppen. :)
Ordinarie personal ska ha nåt möte så dom behöver mig i några timmar och efter det ska jag städa.. Cattis sa att jag kan ta det efteråt så slipper jag åka hela vägen för att göra det på fredag. Helt toppen ju!!
Då jobb går före praktik så frågade jag om jag kunde komma till praktiken på fredag istället och det fick jag. :) Då får jag ingen frånvaro så det är ju jättebra. Han ska sitta i möte hela dagen men jag ska va med på det, dom ska designa ett häfte så det kan ju faktiskt bli kul.

Nu ska jag ta tag i saker, eller ja i en penna och papper och på allvar börja komma på svar till en tävling.. Kom på ett förslag nu som jag ska fila på, fixar jag det så har jag tre. :)

Börjar på förskolan kl 7.30 imorgon och har en halvtimmes bilfärd dit så ska gå nu.

Tjing..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0