Kanske inte blir som det va tänkt..

Verkar inte som att det blir nån IDOL-träff i Karlstad, bara dom 5 utröstade som kommer dra på turné!! Så här står det iaf: "Med start på lördagen den 8 november drar de fem först utröstade idolerna ut på en Sverige-turné. Med andra ord kan du se Jesper , Yazmina , Loulou och två till live i november i en stad nära dig."

Jag gillar inte nån av dom tre och man kan ju inte börja hoppas på att Lars och Kevin är dom två som åker ut dom kommande veckorna. :S
På kvällen ska dom spela nånstans och på den hemsidan är det bild på fyra av IDOLERNA men ingen av dom har åkt ut.. Och så säger en annan att det är alla som kommer åka ut på turnén. Värsta förvirrande det här. *suck*


Och onödigt tidigt gick jag upp idag men kunde inte sova för mamma sa att hon jagat en mus i natt, som troligen varit inne ett tag!! :S Och inte fick hon tag på den heller så den är nånstans i huset. Inte alls kul faktiskt för sist det va så va den i min säng!!
Zuddas är jätteduktig på att tala om när han tagit in ett dött djur, han skriker och slutar inte förrän man gått och kollat. Men är däremot djuret levande så säger han inte ett knyst utan man får ha öronen på skaft och där med helt kört om man inte är hemma.

Nu ska jag göra mig klar, tömma skorna lite försiktigt ifall dom är upptagna av något litet brunt med svans och åka till jobbet..

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch, vad hemskt med möss. Min mosters katt har en tendens att gömma sitt byte i henne skor, haha. Underhållande för omgivningen, men äckligt för henne.

2008-10-29 @ 19:30:43
URL: http://www.metrobloggen.se/chaoticmind
Postat av: Marie

Vi har också en mus, men den håller till i skafferiet och det enda den har käkat upp är pumpakärnor. Det kanske fungerar för andra möss också? Vår hankatt låter också väldigt mycket när han har tagit en mus, det kan höras på ca 100 meters avstånd, men vi bor lite på landet så jag vet inte hur bra det skulle höras om vi bodde där det var mer trafikerat. Ibland så brukar jag tacka honom för musen och då lämnar han kvar den ute på gården. Och några veckor efter Never Gone - konserten så kom det in än mus men det hörde han så det blev det sedan kalasmat av. Du kanske måste snacka lite med Zuddas så att han fångar musen. :-)

2008-10-30 @ 00:11:05
URL: http://aponi.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0