Massa klagande..

Projektet idag och två andra grupper kom och hälsade på, från Bengtsfors och Dals Ed.. Jag hann bara "träffa" dom i typ 40 min innan jag löt gå. Det gör inget, det va ju ändå bara kursledarna som pratade annars va det helt tyst om dom inte frågade en nåt.
Blir galen på att hela tiden fundera på hur jag ska göra på torsdag.
Har bara två anledningar hittills varför jag inte kan följa med:
1. Sotaren kommer
2. Ska mangla dukar med farmor

Och hur långt kommer jag med dom? XD
Vill ha en anledning då det låter bättre än att jag inte vill följa med.. Orkar bara inte följa med, åker tillräckligt långt när jag jobbar.
Har mejlat om praktikplats iaf.

Klaga, klaga, klaga - man mår bättre om man för göra det. :P
Ska fråga Vera va hon har för sig på torsdag, hon kanske behöver åka och köpa tidningen och behöver barnvakt till fasters sessa i 10 min? Vem vet. *haha*

Nu ska jag iaf gå och fortsätta kolla på The O.C, säsong 1. :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Och jag som snart ska börja med säsong 4. Man kan ju se om OC till dötts dagar utan att man tröttnar. Fast jag tittar också på Förhäxad, men de är de ända två serierna som jag äger.

2008-10-14 @ 23:27:43
URL: http://aponi.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0