Söndag..

Va till storebror och hans lilla familj tidigare ikväll.
Maja är fortfarande förkyld men hon va väldigt fastersjuk.. Hon ville va hos mig, kolla på lite kort på kylskåpet och i album och bara gosa. Inte mig emot då mitt hjärta bara smälter. <3
Fick en snorig puss också när vi skulle gå. Blir man förkyld så får man ta det, kan inte motstå nåt sånt från den lilla.
Hon har smittat mig en gång förut och jag blev dunderförkyld. :P



Kollat på veckans avsnitt av Andra Avenyn också, det händer massa saker. Gillar inte den där Kitty det minsta, gillar inte attityden.. Förstår bara inte varför det är så lite med Kim. På två veckor har det varit knappt 3-4 minuter med honom.
Jag vill se mer Jonas!!
Efter förra veckan utan nåt alls med honom trodde jag att han skulle komma nu iaf, men nej då. :(

Ne nu ska jag lägga ner det här med datorn och kolla på nån film istället.
Börjar jobba 12.00 imorgon och när jag är klar med det ska jag hoppa in i barngruppen för att personalen ska ha möte. Vi blir tydligen 3 pers bland barnen då så jag hoppas att dom inte är allt för många. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0