Till lilltjejen snart..

Gjort nåt nyttigt igen - skickat in till en tävling. Och jag är inte en på projektet idag, det är ju där jag brukar sitta och och göra såna här viktiga saker. :P
Vet att jag svarade rätt på frågorna så nu är det bara att hoppas på att vinna.
Säkert många som skickar in så det är säkert svårt att vinna men har ju iaf gjort ett försök. :)

Just nu väntar jag på att batteriet till kameran ska laddas klart, sen ska mamma och jag åka till storebror, med sambo och lilla underbara dottern.. Har inte träffat henne sen förra veckan ju. <3
Lilla Maja blev 1 år och 1 månad i torsdags!! Hon är en stor liten tjej nu som igår pajade grinden för trappan. :P
Johan sa till henne att den sitter bara en en skruv, man hör honom en gång till och sen efter en stund: "Jaha, det va den skruven." *haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0