Massa trams men kärleken till dessa är stor...


Danny har åkt till Polen där han ska göra lite TV i två stora program, lite tidningar och träffa sin pappa. :) Jättekul att det går så bra för honom utomlands men det betyder ju att vi får mindre av honom och det är mindre kul.
Erik och Matte får stanna hemma i Sverige.

Måns då, ja han kör väl på nonstop. Pluggar och spelar in album. Väntar fortfarande på att han ska skriva om va han gör, en vecka sen nu som han skulle gjort det. Men det kommer säkert. :)

Westlife tar det lugnt och kommer med nytt album hösten 2009. Turnè 2010.. Känns som evigheter men dom förtjänar ett år med familjerna.
Nicky har sin Gina och småpojkarna Rocco och Jay, som för övrigt redan är 1,5 år. *galet*
Shane med sin Gillian och sina små, Nicole på 3 år och Patrick som snart blir 1 månad gammal. Säkert lika söt som sin syster.
Kian har ju sin Jodi som han planerar bröllop med 2009.
Och Mark är ju ursöt med sin Kevin. :)

Backstreet Boys är i full gång med sin Unbreakable turné med nästa stopp i Reading, Pennsylvania. Önskar att jag kunde va där. :)

Nej, jag hade inget bättre för mig än att skriva det här. Ska på bio om 4 timmar, är ensam hemma och ska egentligen kolla på Stjärnor på is men tror att jag är mer sugen på The O.C säsong 1. :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Jo, ibland kan det ju gå galet snabbt. den som gått snabbast för mig är Billy Bragg. Det tog en vecka. och då var den ändå i England & vände...

2008-10-12 @ 16:09:13
URL: http://filmtvmusikautografer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0