Massa prat..

Har det rätt drygt just nu, beställt böcker och har inte en aning om va för frågor jag kan komma på till Anders Nordahl.
Och det Jonas Bane skriver, menar han då att han inte kommer va med mycket alls denna säsongen eller menar han veckorna som varit? Om det är det första så suger det, han måste ju va med!! :(

Denna veckan blev det riktigt mycket jobb, kul. :)
Måndag: Vanligt jobb
Tisdag: Praktik (fick göra en annons bla)
Onsdag: Vanligt jobb
Torsdag: Vikarie i barngrupp
Fredag: Vikarie i barngrupp + vanligt jobb...
Städar på det dagiset jag jobbar extra på så behöver inte åka nåt extra direkt.

Min skadade handled har jag fortfarande ont i men det är mycket bättre.. Verkar som jag har drämt i den nånstans, även om jag inte har nåt minne av det. *hmm* Blev lite blå igår eftermiddag om knölen så det måste ju ha varit det.
Som sagt, mycket bättre idag men värker och är svullet fast det är inte den smärtan som jag hade igår!! Jises alltså!!!!

Zuddas fyller 5 år på fredag, min lille grabb. :) Har bara köpt lite smått så måste komma på nåt mer. Han har redan allt han behöver men ska allt komma på nåt mer än det jag redan har.
Vi fotade lite förut.. Kan bli julkort då jag knöt en röd rosett runt halsen på honom. *hihi*

Snart fyller jag också år och sen blir det att träffa IDOLERNA. :)
Har beställt IDOL-boken så får se om den går att få signerad.

Frågade mamma nu om hon hade nån fråga till Anders, hade hon absolut inte men när jag sa att han är från Lerum blev hon helt ååå. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0