4 månader sen Alex på Berns, Stockholm...

Idag är det också 4 månader sen min underbara stund med underbara AJ McLean, som äntligen presenterade sig som Alex igen. Han är otroligt stark!!
Känslan av att ha haft VIP-pass är sjuk, jag älskade varenda sekund!! Och jag älskar att han visar sina fina bruna ögon och inte bara gömmer dom som han gjort så länge.
Kommer aldrig glömma den kramen jag fick av honom, det va en kram jag väntat på i över 10 år så då kan man ju tänka sig hur lycklig jag va!! <3
Han sträckte fram handen till alla som kom fram, många tog den - det gjorde inte jag. Inte en chans att jag hade gått därifrån utan att ha bett om en kram. Och så underbar som han är så va det ju självklart att jag fick en kram. :D

Backstreet - AJ och ALEX är samma man men är man nära ALEX så kommer man mer inpå en väldigt känslig man..
Han presenterade sig som ALEX. :) *älskar den mannen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0