IDOL & Maria Wern

Nu har jag kollat på både IDOL och nya serien Maria Wern - Främmande fågel.
Verkar va en bra serie av vad man såg på första avsnittet. En hög med bra skådespelare, synd att det är så få avsnitt bara.
 
Till helgen är det äntligen Mâten *Marknad*. :)
Årets största händelse här, eller det och V75 då, så ser fram emot det. Ska troligvis *förhoppningsvis* va barnvakt, åt min lilla brorsdotter på lördag. Får se vad vi kommer att hitta på då, är det inte sent så kanske det blir en Marknadstur i barnvagnen eller så är vi bara här och busar loss. :)

Det enda jag vet säkert att jag ska kolla efter på Mâten är säsong 1 av The O.C, den borde finnas på ena gatan i det nedre.. Massa filmer där. :) Funderar på halsband också, med bokstäver men har ännu inte bestämt hur det ska va.. Det värsta är om jag måste välja bland mina förslag. *hua*
Sen finns det ju en massa annat att kolla på, det är ju ändå 700 knallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0