Mejlat..

Nu har jag gjort nåt nyttigt, mejlat in frågor till Maya Rung via AA's hemsida. :)
Det blev 10 frågor och så skrev jag va Jonas skrev till mig och att hon ska säga till honom att det verkligen inte stämmer. <3
Svaren publiceras på fredag. *längtar* Jag hoppas att hon svarar på nån av mina frågor, gör hon det så skriver jag dom här. :)

Att man alltid ska behöva vänta på allt, men ikväll är det iaf Andra Avenyn!! :D
Fast igår när jag bokade biljetter till musikalen sa jag att jag inte vill ha för snart bara för att jag vill längta. :P

Men är den bra (annat vore konstigt) så kan jag alltid se den igen, den är ju inte långt bort.
Kan ge bort i present, det har jag gjort förr när jag velat se nåt och det har faktiskt uppskattats. Pappa fick se RENT, för att jag ville se den igen och Mamma fick se Grease, med underbara Måns i huvudrollen. <3

Är på kursen nu, har inte gjort nåt speciellt. Helt jättetråkigt hade det varit om jag inte haft musiken i öronen. *hehe*
Så fort det är slut här, om 40 min så ska jag åka hem och hämta koden så jag kan åka och hämta ut mina biljetter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0