Ny blogg

Nu har gett det här med en blogg en ny chans. Vi får se hur det går denna gången, det är så svårt ibland att komma på nåt att skriva. Fast egentligen behöver det inte va nåt vettigt. :PSom idag, en slapp söndag har jag scrappat ihop ett kort. Ett grattis kort blev det, som ska skickas till en söt grabb som fyllde 21 år 14 september. Han heter Jonas Bane. *hehe*Jag blev väldigt nöjd med det, nog det finaste jag har lyckats få ihop faktiskt.


Nu har gett det här med en blogg en ny chans. Vi får se hur det går denna gången, det är så svårt ibland att komma på nåt att skriva. Fast egentligen behöver det inte va nåt vettigt. :PSom idag, en slapp söndag har jag scrappat ihop ett kort. Det blev ett grattis kort, som ska skickas till en söt grabb som fyllde 21 år idag (igår blir det ju, 14 september). Han heter Jonas Bane. *hihi* Jag blev väldigt nöjd med det, nog det finaste jag har lyckats få ihop faktiskt. Jag hoppas att han också gillar det och bilden han ska få signera. Fotar den så fort den är klar också. :)

Mitt scrappade kort till Jonas Bane.

Det syns dåligt på bilden men det är fem hålnitar där också.Brevet kommer jag fila på imorgon, på "lektionstid". Mamma kallar det dagis, och att bara reflexvästarna fattas.Himla värdelöst projekt som Arbetsförmedlingen har startat. Undra när dom själva kommer på det?Nu ska jag gå och tejpa fast bilden på Jonas så jag kan börja rita imorgon. :) Sen blir det sängen tror jag minsann, ska ju ändå upp till det där projektet och vi skulle faktiskt få frukost där. :P

Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0