Onsdagens post...

Brevlådan har fått jobba på högvarv denna veckan, fick ännu mer post i onsdags.
Skickade ju till Jonas Bane förra veckan, den 17 september och fick se ett vikt kuvert i lådan den 24:e. Det va nästan läskigt för det va ju mitt kuvert, som jag hade skrivit min adress på, frankerat och vikt som låg där.
Skickade sms först, vågade knappt öppna då det hade gått så otroligt snabbt! Men fick ju öppna, kikar in och ser att mina bilder är osignerade och ett dataskrivet brev finns med.

Jaha tänkte jag, det är det där brevet alla får som svar då skådespelarna inte har tid..
Tänk va mycket man hinner tänkta på så kort tid!

Tar upp bilderna och brevet och blir överlycklig - båda bilderna jag skickade med är signerade, på baksidan och brevet är personligen från ingen mindre än underbare Jonas Bane till MIG!!! :D



Det va ett helt personligt brev från just honom, absolut ingen annan!! Det ser man på det han skrivit, på ordet han valt för att besriva sig själv på en bild.. Ett ord som verkligen inte stämmer och jag hoppas väl att ingen annan på svt sitter och skriver åt skådiskarna med såna ord!!

Och för att sen krydda det hela med lite extra så svarade Simon Gavik, som spelar "Adam" på en kommentar jag skrev till honom.. Då blev det för mycket så jag kunde inte sitta still. :P

Kommentarer
Postat av: Linda

Sv. Dom där sjalarna är bara såååå snygga =)

2008-09-28 @ 08:10:42
URL: http://idaliza86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0