Ett år sen..

Ett år sen jag såg Backstreet Boys på Hovet.
Känns som om det va igår men ändå som en evighet sen.

Tror att jag kan dra alla klockslag för den dagen än idag. :) Det va en helt underbar dag, lite stressigt ett tag och blev sen till att möta Mikaela och tre till utanför Globen City - bara för att T-banevagnen va full och jag löt vänta på nästa och för jag träffade Backstreet Boys vid deras hotell. Det va en över 10 år lång dröm som äntligen blev sann och dom förstog såklart och klagade inte. :P
Vi åt god mat och jag visade mina foton från hotellet. :)

Sen blev det en underbar konsert. <3
Förbandet va det bästa och nu är det också ett år sen jag såg E.M.D live första gången. Och det slutade ju med att jag blev ett fan, vilket jag är glad över. Gillade dom innan men blev ett fan. :)

Va rädd för att det skulle va tomt efter Kevin på scenen. Visst saknade man honom men dom andra fyra gjorde ett kanonjobb även utan honom!!
Saknar den dagen massor och hoppas verkligen att dom kommer till Sverige igen med nya albumet. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det känns sjukt att det redan har gått ett år :o

lyllo dig som träffade dom vid hotellet :)

2009-04-15 @ 18:44:55
Postat av: sara

fin blogg!

Hur är läget med dig ? :)

2009-04-15 @ 18:50:57
URL: http://saralerider.blogg.se/
Postat av: Leeniz

vet hur det känns, saknar westlife gryyyymt mycket!

2009-04-19 @ 23:36:04
URL: http://leeniz.devote.se
Postat av: Marie

Och på vilken designade du den ena skorna/hittade du skorna på? För vissa sidor går de att se den europska storleken på, och på andra sidor kan man inte få hem designade skor till tex Sverige.

2009-04-20 @ 16:09:28
URL: http://aponi.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0