22 dagar senare..

  

ÄNTLIGEN har jag fått min film som jag beställde för 22 dagar sen!!
Den va riktigt bra, tur det och Robert Gant va lika bra och fin som vanligt. Har bara sett honom i Queer as Folk innan så det va kul att se honom i nånting annat. :)

Kollat på Andra Avenyn också såklart, inte så mycket Kim denna veckan men det är spännande. Får hoppas att det blir mer av honom nästa vecka.. Imorgon är det iaf chatt med Maya Rung och Filip Benko. :)

Men viktigare - första E.M.D chatten inför Melodifestivalen!! :D
Ska verkligen försöka komma på många frågor till dom tre underbara.. Va gör man inte för att stilla saknaden och förhoppningsvis får jag svar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0