Hur blir helgen i Gbg?!

Har kollat in Måns Zelmerlöw's nya hemsida nu och den är verkligen hur snygg som helst. Lyssnade även på hans låt Impossible och längtar tills man får höra hela och resten av låtarna. :)
Snart är han med i Melodifestivalen och då gäller det att rösta.. Har två stora favoriter i årets Mello, får se hur det går för dom.

Har också tryckt i mig några pepparkorn, 4 stora för att va exakt så min andedräkt luktar inget annat än peppar.. Och jag som inte ens gillar mycket peppar i maten... Men va gör man när pappa ringer till mamma och säger att han inte kommer idag pga magsjuka!! :( Får ta instruktioner över luren istället för han ska ju ge min prins mat och gos i helgen. Jag är mest rädd för att få det själv, träffade honom igår på knivkursen och åker liksom till Göteborg imorgon. :S Får hoppas att jag har blivit lite imun den sista tiden, det gick ju på dagis länge utan att jag fick det och har nu startat igen där. Läskigt är det iaf. *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0