Alla överlevde dagen..

Har jobbat idag, lämnades ensam med 6 barn på ena avdelningen och det blev en aningen kaotiskt efter en stund. :P Hade inte en aning om att en gått hem och att jag va ensam och sen att hjälpa en på toaletten och då vända ryggen till resten är inte direkt en bra kombination. *haha*
Men alla överlevde iaf och dom lär inte ha fått några större men. :P

Imorgon åker jag till Leksand. :)
Det ska bli underbart att få se Danny, Erik och Mattias igen. Har varken träffat eller ens sett dom på 6 månader så att se deras Mello-debut känns väldigt bra!!
Har ingen större chans att träffa dom i helgen då dom redan har "visat upp sig" men tar igen den chansen efter finalen. :)

Efter Melodifestivalen kommer dom åka på signeringsturné med den uppdaterade versionen av A State Of Mind och jag kommer åka bra långt om det krävs. :)
Sen ska Måns ut på sommarturné, en omfattande sådan och det ser man verkligen fram emot!
Och så ska Kevin ut på turné... Längtar verkligen tills det här drar igång. :)

Avslutar med en video jag bara älskar. Mer live än så här går det väl bara inte att få. *hihi* Danis är för underbar. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0