Utmanad..



Va ska man säga?
Henry Ian Cusick, spelar Desmond i den bästa serien någonsin - LOST. Han är en grym skådespelare och ser bra ut gör han också.

Jag hade faktiskt inte 6 bilder i just den mappen så tog sen sista och det blev denna.

Blev utmanad av Marie


Gör så här:

1. Gå in i din bildmapp

2. Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen

3. Visa bilden på bloggen och skriv något om den

4. Bjud in sex nya bloggpersoner att vara med på utmaningen

5. Länka till dem och låt dem veta att de är utmanade


Jag utmanar Mikaela, Johanna och Leeniz


Kommentarer
Postat av: Marie

Det verkar som om du kanske får ta och kolla in och handla böcker på nätet då? Det ska jag göra fast vi har en bokaffär, för de jag var intresserade av att köpa, ska köpas ändå.

2009-02-17 @ 15:33:24
URL: http://aponi.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0