Backstreet-Bebis på väg..

Backsteet Boys egen Howie Dorough och hans fru Leigh väntar sitt första barn, som väntas komma i juni.
Det berättade dom exklusivt för tidningen People. :)
Dom har valt att inte kolla vilket kön barnet har för det enda dom vill ha är ett friskt barn. Det finns redan många flickor i familjen, inte en enda pojk så dom tror att deras familjer hoppas på en pojk men för dom själva spelar det ingen roll.

Jag har försökt känna efter va jag tror men det är för tidigt. Jag brukar ofta ha rätt så måste känna efter ordentligt innan jag säger nåt men chansen för en flicka känns lite högre faktiskt.
Både Brian och Kevin har ju pojkar, på 6 år och 1,5 år så visst vore det väl på tiden med en liten latinflicka? :P Det enda jag är övertygad om är att Howie's lilla kommer bli lika söt som Baylee och Mason. Två ursöta pojkar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0