Brev från Ola Rapace..

Fick fin post idag, kuvertet hade svarta kanter och jag såg därför direkt vem det va ifrån.
Nämligen Ola Rapace!!

Skickade brev till honom 27 november, 2008 så det tog knappt 2 månader att få svar. :)
Vågade knappt öppna för man vet aldrig va man får tillbaka, sms:ade lite och Mikaela tyckte jag skulle öppna. *haha* Omslaget till Tusenbröder va signerat och så va det ett handskrivet brev från Ola. :D
Han tyckte att jag skulle komma till Sthlm och se honom i hans nästa pjäs, så det måste jag ju och så fick jag hans mailadress.

  Blev verkligen genomglad av det här brevet, han är en stor favorit!! Han är helt klart Sveriges bästa skådespelare och absolut en av världens bästa!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0