Shopping



I torsdags va jag i Karlstad, följde med mamma som skulle dit.
Jag bestämde mig för att shoppa kläder redan innan vi åkte, hittade inga byxor som jag föll för men tre huvtröjor. :)

Den längst till vänster hittade jag på Carlings, kostade en del men det är ju snygg.. Såg den först i andra färger som inte va så snygga och blev riktigt glad när jag såg den.. Har sett Erik Segerstedt med en sån och gillade den direkt.
(Den ser gul ut men den är grön)
Dom andra två fanns på Cubus, den grå/vita såg jag på nätet innan och gillade direkt och den andra med grönt i huvan föll jag för på plats. Båda fanns i andra färger men jag valde såklart dom snyggaste. :P

Sen köpte jag även boxen med alla tre säsonger av Anna Pihl och stirrade på en kille som jag kände igen, kom på sekunderna senare att det måste ha varit Staffan Stridsberg från sista säsongen av Fame Factory. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0