6 oktober..



Backstreet Boys sjunde album, This Is Us släpps 6 oktober!!
Albumets första singel, Soldier Down kommer i slutet av juli. Det är en låt som ännu inte har läckt ut!
Men jag har inte hört en enda av dom låtarna som faktiskt har läckt, känner att jag inte vill det än. Jag skulle gissa på att dom är lätta att få tag på, bara att fråga några på msn men jag vill längta och vänta ett tag till. :)

Längtar verkligen tills man får se dom nära igen, det va en dröm jag hade och en dröm som fortfarande finns kvar. <3

Kommentarer
Postat av: Sandra T

längtar jättemycket!!

men har hört att första singeln skulle heta helpless..

2009-07-11 @ 21:03:47
URL: http://www.sandramusic.musicblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0