RUN EMD

Har varit till Arvika idag, på Gammelvala. Det va blött och lerigt. :P Träffade en från knivkursen jag brukar va på och han sa att det fanns en knivmakare där, hade missat det så då gick jag dit. Såg den minsta kniven jag någonsin sett, den va inte ens 1 cm stor och hade ändå skaft och blad!! Och min nästa kniv som ska va just liten men om man jämför så är den enorm. Bladet är ca 2,5-3 cm på den jag ska göra. Fick lite tips och idéer hos honom som jag ska satsa på. :)

Va i stan också, parkerade vid området där EMD ska spela i augusti. Spelschemat är klart också så nu vet jag vilka tider jag ska passa den dagen. Härligt. :) Backstageområdet består av en sjö så där ska dom väl ändå inte komma undan. :P
Hoppas verkligen att dom har RUN EMD t-shirtarna med sig där, SKA ha en sån innan jag åker till Kreta!!

Nån som har lust att köpa en RUN EMD t-shirt åt mig?? :D
Pengarna bara väntar på att få köpa en sån, fanns inga i Trollhättan. 200 kr + porto för att skicka den till mig väntar på att användas. :)


Har visst varit medlem på emdartist i 4 veckor idag. :)
Och har fortfarande ont i ryggen, men det går väl över nångång.


Kommentarer
Postat av: moa , blondinen

Sv; det går inte annat än förälska sig i den första gången man hör den ;)

Önskar jag kunde se den live varje dag x))<3

2009-07-21 @ 23:14:53
URL: http://brunettvsblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0