Snart...

Inte länge kvar tills det är söndag nu. Snart, snart, snart!!!
Då är det Trollhättan som gäller. :D
Resan dit kommer va lugnt, ett par timmar och ingen väntan alls. Jag kör ju. Men sen, då kan vissa bereda sig på sms. :P Kommer va i Trollhättan hela dagen och EMD spelar inte förrän på kvällen. Det blir några timmar att döda men när man vet va man får så är det värt väntan. :) Tre underbara snubbar på scenen. <3 Saknar dom varje dag. Spelningarna är underbara och man kan leva ett bra tag på det men killarna själva skulle jag vilja ha runt mig varje dag.

Inte alls länge tills jag ska se Måns heller. Det ska bli super det också!!
Hoppas bara att det är fint väder, då stannar vi över och har hela nästa dag där också. Kul, kul. :)

Idag har ju Harry Potter och Halvblodsprinsen premiär. Det va verkligen på tiden! :) Tror Sarah skulle och se den idag, lyllosen men jag ska se den nästa fredag, den 24:e. Tror att jag orkar vänta till dess iaf. *hehe* Får åka ner ett par timmar innan den börjar för att köpa biljetter. Inte alltid så bra när man inte kan boka innan och måste hoppas på att få biljetter. Detta är just en sån film då man måste va där ett bra tag innan. Sen kan man ju bara ta platserna man vill ha, slappa där och bara vänta. Finns ju inget annat att göra och denna filmen vill jag allt se. :)

Nu ska jag ta mig en titt inne på facebook. Man kan ju ha missat nåt. :P


Kommentarer
Postat av: Mikaela

jaså, e det jag som ska bereda mig på Sms bombning? :P

2009-07-16 @ 13:08:58
Postat av: Marie

De påminner lite om den vanliga fancluben för det är samma personer som sköter den, men den är lite annorlunda mot den vanliga.

Man ska kunna köpa biljetter - till något??

Tillgång till exklusiva bilder på/av honom,

nick´s coner är tillbaka, han ska lägga upp hans korta filmer där och så kan man läsa hans blogg.



Man kan köpa (förnär varande 1) t-shirt på honom samma som fanns under Unbreakable touren, mm.

Men man får en poster som han har signerat, plus allt annat galet som han brukar hitta på, och ingen annan som är medlem kan komma åt.

2009-07-16 @ 17:02:31
URL: http://aponi.bloggagratis.se
Postat av: Marie

Jag vet bara att den kommer att komma, jag blev ju medlem idag och det tar ett tag tills den kommer, men de som vart medlem i en månad (när de kom upp) har redan fått den men jag vet inte hur den ser ut.

Jag vet inte om biljetterna är till om han någon gång har en tour eller något nattclubs grej. Här

kommer en bild som en har lagt upp fast som inte tillhör fancluben. Bilderna finns ännu inte någon annan stans att hitta.



_RhCuzr1HNJ-IR6j4gJDHyRwd-0=&h=533&w=400&sz=53&hl=sv&start=88&tbnid=upeeRTmGwk7eGM:&tbnh=132&tbnw=99&prev=/images%253Fq%253Dnick%252Bcarter%2526gbv%253D2%2526ndsp%253D18%2526hl%253Dsv%2526sa%253DN%2526start%253D72" rel="nofollow">http://images.google.se/imgres?imgurl=http://evilbeetgossip.film.com/wp-content/uploads/2009/02/nick_carter2.jpg&imgrefurl=http://evilbeetgossip.film.com/category/nick-carter/&usg=_RhCuzr1HNJ-IR6j4gJDHyRwd-0=&h=533&w=400&sz=53&hl=sv&start=88&tbnid=upeeRTmGwk7eGM:&tbnh=132&tbnw=99&prev=/images%3Fq%3Dnick%2Bcarter%26gbv%3D2%26ndsp%3D18%26hl%3Dsv%26sa%3DN%26start%3D72

2009-07-16 @ 23:30:26
URL: http://aponi.bloggagratis.se
Postat av: Marie

Oj, jag glömde Tack för informationen om att jag verkligen befinner mig i slutet av Män som hatar kvinnor.

2009-07-16 @ 23:31:24
URL: http://aponi.bloggagratis.se
Postat av: Marie

Sv: Jag tror att det är en riktig autograf, få se hur bilden ser ut på Nick? Han har lagt upp bilder som han själv har tagit på "semester" lite från hans nya film mm, fast jag väntar nog med att titta på Nick´s coner tills imorgon det är lite försent för det.



Jag hittade den bilden först idag, nu blir jag lite avundsjuk. :) Fast det var en på Nickcarter.net som berättade att hennes kompis har alltid gillat Kevin, att han var snyggast men efter sett den bilden så blev hon såld. Hon är nu en nybliven Nick fan.

2009-07-16 @ 23:46:43
URL: http://aponi.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0