2 juni..

E.M.D
2 juni på Liseberg

 
  
 

Spelningen började kl 20.00.
När jag kom dit så köpte jag först poster och RUN EMD t-shirt och dom sa att killarna skulle signera efteråt. Yay liksom, värsta bonusen!
Jag kunde ha ställt mig längre fram men valde att stå vid det andra kravallstaketet, såg jättebra och höll koll på signeringskön.
Dom tre underbara kom in på scenen strax efter 20.00 och höll igång i nästan 1 tim och 15 min. Spelningen va hur bra som helst, älskar verkligen dom här snubbarna!! Erik sjöng sin nya låt "Break The Silence" för första gången och jag älskade den direkt.

När dom hade några låtar kvar så gick jag till signeringskön, som hade börjat bildas. Hamnade riktigt långt fram, inte alls många framför. Höll på att bli mos mot väggen när tråkigt folk ska trycka så förbannat för att komma in - men det är så det är, jag överlevde ju.

Väl framme va det näst in på pillförbud, folk försökte - killarna drog sig undan. En del fick nästan riktiga kramar, nån slets bort av vakter. Det va för mycket folk och dom ville inte va där hela natten. Det förstår jag.
Jag fick mitt signerat, med en Pussikram från Matte. :)
Måste köpa en ny t-shirt nästa gång jag får chansen, klarar inte riktigt av att använda den. *hihi*

Efter jag varit inne på signeringen så tog vi en sväng runt parken, bara för att titta. Gick sen tillbaka till dom tre underbara igen - bara för att jag bara löt se dom igen. :P Det är därför det ena fotot från signeringen är mörkare, för det va sent och parken va egentligen redan stängd.

Sen bar det hem, 24 slitsamma mil i mörkret. Inte det minsta roligt men jag hade en helt fantastisk kväll med grabbsen. :)

Kommentarer
Postat av: Zoofie

Skulle ha sett dem i torsdags. Men min kompis ville inte^^ Vi kollade på första låten, gick och åkte karuseller x'D haha. Vi "flydde" ju från EMD.. och ja.. HAHAH.. När vi väl kom till karusellerna så började de spela EMD där med! x'D haha. Min kompis fick damp^^

2009-07-07 @ 17:27:46
URL: http://autografsamlare.blogg.se/
Postat av: Sara

ööööh?? hur f*n kan man få damp för EMD??? nått jag INTE förstå. EMD är BÄST.

2009-07-30 @ 14:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0