Imorgon

Har varit och firat pappa och farfar idag på eftermiddagen. God smörgås och tårta. :) Farmor tänkte inte alls på Fars dag i veckan men farfar påminde henne att tårta ska det va. :P
Grattis på Fars dag till både pappa och farfar. <3


Imorgon släpps ju Välkommen Hem och den är ett måste att ha. Har hört en låt och resten kan inte va sämre. Underbart. Men måste väl antagligen vänta ända tills på torsdag med att lyssna. Jobbigt värre. :P

Är antagligen ledig imorgon. Ringer dom och frågar så kommer jag nog säga nej. Har varit krasslig hela helgen så orkar verkligen inte jobba. Har hostat mig hes också och har massa ont i huvudet fortfarande, haft hela veckan och ont i ryggen till o från. Får se hur jag mår imorgon men som det är nu så stannar jag hemma.
Ska jobba några timmar på tisdag, som jag egentligen inte vill men har lovat och kan inte bara säga nej. Men det är bara städ, inte alls kul men går på 2,5 tim ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0