Omgjort

Gjort om en del i bloggen men är fortfarande inte klar. Headern va meningen till Mikaelas blogg men snodde den att ha på min blogg också. :P Den passar inte helt så ska fixa med den nån dag. Kanske inte hinner imorgon men snart så, den va kul att göra. :)

Idag har jag jobbat eftermiddag och imorgon ska jag jobba övertid, om det behövs. 8.00-17.00, kanske 16.30 men det beror på hur många barn det är. Nåt har börjat gå, hög feber och grejs så jag hoppas att jag slipper ifrån det iaf. Jag trivs jättebra på den avdelningen, så även om man blir riktigt trött efter en hel dag så är det roligt. Imorgon kommer jag ju va helt däckad, först jobba 9 timmar, hem och äta och iväg på knivkursen i ca 3 timmar. Jösses... *haha*

Kommentarer
Postat av: Sandra T

snygg header :D

2009-11-04 @ 15:08:47
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0