Allt kan inte gå bra

Har varit på knivkurs ikväll och det gick väl sådär. Gav upp efter 2,5 tim och åkte hem. :P Ska göra om hemma, igen. *hehe*

Blir väl inget Karlstad och Bobby för mig imorgon. Kan inte åka ända till Karlstad utan att veta säkert om nån av snubbarna är där. Skulle vilja ha det skrivet i hans blogg att nån inte ska med så man slipper fundera på det. Skulle dom ha varit där ändå så får jag ta det, må dåligt ett tag, deppa och det hoppas på en ny chans!

Nu ska jag strax gå och kolla på Stockholm - Arlanda. :)

Kommentarer
Postat av: luffi

geting NU?! hur är detta möjligt!?



ja hennes pappa är läskig men ändå bra, han spelar väldigt bra! hehe kramar kollar du det varje dag? kram

2009-10-29 @ 17:01:05
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Anna

Var första gången jag var där. En märklig upplevelse. Var jobbigt mycket folk i början så man hade lust att ge upp direkt och åka hem... Men det blev bättre efter ett tag

2009-10-29 @ 23:10:11
URL: http://filmtvmusikautografer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0