8.30 - 17.00

Vill ha lite news om Bobby's tripp till Karlstad i veckan, har han med sig nån av grabbsen eller inte?! Måste ju veta innan, Karlstad är inte precis runt hörnet. :P Hoppas, hoppas, hoppas verkligen!
Får hoppas att jag inte blir frågad om jobb just den dagen, då får jag säga nej för säkerhets skull. Men det är värt det. Jag har sagt ja varje gång dom frågat så att säga nej en gång ska inte behöva betyda så mycket!


På fredag ska Majsis va hos mig en stund, medan storebror besiktar bilen. Tydligen ingen höjdare att ha med en 2 åring till verkstaden. :P Men det ska bli myspys. <3 Skulle jag råka jobba så ska hon va hos sin farmor på jobbet. Då är det tur att hon är blyg, så folket får ha alla viktiga papper ifred. *hehe*

Nu ska jag faktiskt lägga mig, har ju jobbat och stått i hela dagen. I morse gick det trögt men sen blev det jättebra. :) Först och främst så ska jag jobba med barn 1-5 år, som jag kryssat i listan men blir jag tillfrågad till fritids så kommer jag tacka ja. :)
Men jag vill inte jobba imorgon, orkar inte det. Känner att jag måste vila, va dålig i helgen och har känt sen igår att nåt krux är på G med mina öron igen. :S Känns lite ont ibland och det skulle inte förvåna mig om jag hade vatten bakom öronen igen. Det kan jag bli av med själv men öroninflamation ska jag då inte ha igen! *hua*


Kommentarer
Postat av: Josefin

Tråkigt att han inte skrivit något om de kommer att komma, men troligen inte då. =( Bobby kommer finnas på Kicks i Karlstad 10-17 annars..

2009-10-28 @ 19:15:40
URL: http://msjoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0