Bio..

Har varit på bio ikväll och sett Flickan som lekte med elden.
Den va så otroligt bra, garanterat en av dom bästa filmerna någonsin!! Längar redan efter fortsättningen och tills jag får se denna igen.
Noomi Rapace är hur bra som helst som Lisbeth. Fick en liten överaskning också, Reuben Sallmander dök upp i filmen och honom gillar jag. :)



Dom hade problem med filmerna, ljudet blev väldigt tyst och försvanns en helt. Ena maskinen gick sönder, såå lägligt! Dom fick visa filmen på en maskin och det blev en kort paus varje kvart. Tråkigt men det fick gå.

Det bästa va när det blev så där galet spännande, jag va berädd men tror inte att det va så många som va det. Vi satt längst bak och såg hur dom allra flesta flög upp ur stolarna precis samtidigt. Såg så himla kul ut och jag va inte ensam om att skratta. XD

Kommentarer
Postat av: Sandra T

sv: vi har sittplatser på a21 rad 22, det är kanske långt upp. Vart hamnade du?

yes ska ha kjolen och tröjan :)

2009-10-05 @ 16:23:29
URL: http://www.sandramusic.musicblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0