This Is Us

Igår kom äntligen min This Is Us Deluxe i lådan. :D
Perfekt att ha i bilen på resan ner till Gbg imorgon, massa Backstreet Boys i 24 mil. Underbart enligt mig men mammas svar va ett kort "mhm". *haha*
Men låtarna är helt underbara. <3



Fixade tågbiljetter till Sthlm också. Billigt som busan, nästan så man funderade. *hehe* Tåget går tidigt, tidigt men det är det värt! Lite varma kläder och man överlever att vara ute länge. Längtar verkligen!

Igår va det knivkurs igen, kul. Kom lite på vägen, även om det går sakta nu när allt är så himla mini. Fixade med lädret, då det är det första man gör och fick göra det mindre för det va för stort. Har tänkt att jag ska fota efter varje vecka för att se hur långt man kommer på en gång. Får se om jag kommer ihåg det sen. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0