...

Spelade lite Wii förut men nån baseball dök inte upp. Tennisen gick finemang men resten gick sådär så resultatet blev sämre än igår. Men jag ska allt få upp den där nivån. :)
Ska köpa ett träningsspel i Gbg, troligen i helgen. Om Zuddas håller sig pigg så blir det Gbg.. :) Hade tänkt köpa presenter till både Vera och Cattis där nere men det får bli bara till Cattis. Vera fyller på onsdag så till henne får vi köpa här. Kalas på tordag. Ska bli kul, även om jag missar RS-chatten.. Igen.

Är så himla sugen på att shoppa så måste komma ner till Gbg! Har inte varit där sen 2 juni, på EMD så saknar staden. Blir säkert att kolla på små kläder också, i Maja-storlek. Det är så himla kul att köpa till henne, men svårt då iaf Vera inte har samma smak som en själv. Johan är dock inte så noga. Men Vera har iaf trättnat lite på bara rosa så nu kan man kan kolla på annat nu. :P Jag är sån som inte skulle tveka att klä en pojk i rosa medan Vera inte gillar det alls. Bra att veta ifall dom skulle få en pojk nångång. :P

Nån dag ska jag ta och beställa den första julklappen, till Maja. Vet precis vad hon ska få och det kommer gå hem hos den lilla damen. :) Tror att jag ska köpa nåt litet plagg också, men det blir nog när jag ska till Sthlm. Om jag hinner. XD

Kommentarer
Postat av: Melinda

Aha okej. Hittade dem alla:) tack så hemskt mycket!:D

2009-10-13 @ 17:07:01
URL: http://meellee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0