Prinsens födelsedag


Idag firas min lille älsklingspôjk med tonfisk, paket och godis. Han fyller 6 år idag min fina Zuddas och självklart att det firas. Han fick en rosa handduk med tassmönster. Den behövs nu när det är så blött och även när snön kommer.

Tiden går så himla fort, det va inte alls längesen han föddes ju. Min lille prins som va "död" när han föddes är allra högst levande. <3 Är så glad att han lever och att jag fick just honom. Hade inga mer att välja mellan men det kunde inte ha blivit bättre. :)

Kommentarer
Postat av: Krubban

svar: ja, det är jätte snart!! :D

Kommer bli helt fantastiskt, oj den där skivan kommer bli grymt bra! :)

Grattis i förskott :D

2009-11-01 @ 21:54:03
URL: http://krubban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0