Sugen..

Körde pappa till Lennartsfors förut, han skulle hämta sin bil. Farfar följde med så jag hade sällskap på vägen hem också. :) Det va riktigt kallt där ute, vantar skulle verkligen ha suttit bra just då.. Hade kameran med mig, såklart och tog några bilder på sjön.
Tidigare så gick jag ner till farmor och farfar. Känner mig riktigt duktig nu när jag gått två dagar i rad. :D

Igår beställde jag nya katalogen från Fritidsresor och ska kolla i Gbg om nya för Ving kommit in där. Är såå sugen på att resa och saknar verkligen Kreta! Ska bli kul att bara läsa om olika ställen. :) Fast troligen blir nästa solsemester dit Sarah, Robin och Cattis bestämmer att Bosses 50 års dag ska spenderas - en ö i Grekland men jag vet inte vilken än. Spännande. :P


Kommentarer
Postat av: Micka

Man får verkligen blodad tand a man varit utomlands första gången...jag e likadan, vill också utomlands igen :D



2009-10-02 @ 09:54:34
Postat av: Micka

haha,fast första gången du flög ju ;)....snart får vi åka till London gumman :)

2009-10-04 @ 23:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0