Yttepytte

Jobbade ju som sagt en sväng idag också. Den va en liten tjej på två år som tog mig i handen precis när jag skulle gå, hon ville ha hjälp med nåt så det va bara till att följa med. Hon är bara en månad yngre än Maja och det är en himla mysig ålder.

Nu ikväll va det knivkurs igen och nu börjar det hända saker. Min lilla yttepytte va krångligare att sy än dom stora, gick lite sönder. Det kommer inte synas sen men ska göra en ny bara för att testa. Har alla grejer till det hemma nu så ska göra den klar till nästa vecka.
Ska även kolla på lite meterial som jag behöver till den i Göteborg. Ska ha en läderrem och sen kolla om det finns nåt kul att ha i ändarna. Men troligen kommer jag ta tomma skottpatroner, om jag kan få så små.

Och till våren ska jag till Gekås i Ullared. :P
Har pratat om att jag vill dit och kolla så mamma har bokat in oss på en resa. Vera skulle dit med sin kompis Malin så vi ska dit med dom. Vera nämde tydligen det i telefon förut, lagomt passande liksom. *hehe*


Kommentarer
Postat av: Micka

SV: klart snygg bild på erik XD....Kan få honom ännu snyggare dock :P

2009-10-15 @ 01:58:13
Postat av: linn & benglund

sv : vad kul :) tycker nästan jag också

2009-10-15 @ 07:18:01
URL: http://andraavenyyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0