Knivkurs

Ikväll började knivkursen igen. Kul kul. :)
Fick inte så mycket gjort då dom nya fick massa info och så, men nästa gång ska jag börja på riktigt. Om Olle får med sig lädret till mig. :P Måste ha ett annat läder än dom andra till min yttepytte kniv. :)

Va hemma lagomt till Oskyldigt Dömd. Bra serie det där och väntar på nästa avsnitt!
Snart blir det Göteborg, bara 1,5 vecka till dess. Ska bli såå kul att bara shoppa och förhoppningsvis hittar jag lite kläder jag vill ha. Men först ska jag längta till helgen, bio på söndag. :)

Nu ska jag kolla klart på Rederiet och sen blir det mot sängen, tillsammans med boken "När jag hör din röst". :)

Kommentarer
Postat av: ericas twilightnews

Jättekul att du gillar bloggen och Twilight-saga! :) Edward är otroligt snygg!



Hoppas du har det toppen i Gbg, att du hittar många snygga kläder och att du kikar in igen snart :)

kram

2009-10-12 @ 08:27:03
URL: http://ericastwilightnews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0