Måndagsmys

Blev lite mys med brorsdottern idag.
Hennes humör va inte på topp hela tiden, utan spårade ur en sväng men hon kom tillbaka till sitt charmiga jag snabbt igen. <3
Hon gillar att klä ut sig den busen, så hon rotar i garderoben efter sina ytterkläder. Vi pusslade också, det va en utmaning även för mig och hennes mamma men vi fick ihop det tillslut. :P
Älskar den tjejen!!

Bio om två veckor och Göteborg om tre. Säkert bio även där, om filmen går.. Längtar redan nu, till det och Backstreet Boys This Is Us som släpps dagarna innan. :)

Kommentarer
Postat av: Krubban

Svar: haha ja han är bra!

Han var i växjö och där var även EMD.

Så när jag började skrika Erik (när erik wedberg kom gående) och började springa mot där dom kom från backstage. Trodde vakterna jag tänkte springa bak till Erik segerstedt. haha xD

Dom bara: stopp!här får du inte vara...

Men Erik wedberg kom ju ut :P och ställde glatt upp på ett kort :)

2009-09-21 @ 20:37:45
URL: http://krubban.blogg.se/
Postat av: Sanna

Fin blogg. :D

2009-09-22 @ 22:40:53
URL: http://skoglundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0