Två dagar av jobb

Reklampaus i Idol nu.
Är helt slut efter dessa två dagar med jobb, bara för att jag inte är van!
Igår va jag på samma dagis som jag gått på, på avdelningen för 3-5 åringar. Vi gick till skogen strax efter jag kom dit och jag fick panik, inom mig. Jag är inte rädd för småkryp men jag har värsta fobin för älgflugor och självklart fick jag en sån på mig. :S Den dog dock väldigt snabbt! Jag kunde ju inte flippa ut pga barnen men hade inte dom varit där så hade jag blivit galen.. Har aldrig gillat såna men blev rädd efter att jag fick 20-30 st på mig, samtidigt!! Det va en mardröm!!!

Iaf så gick dagen fort och riktigt bra. 10.00-18.30 och jag fick faktiskt stänga, inget dom brukar sätta en helt ny vikarie på men att nån blev sjuk är ju inget man planerar. Hade två syskon kvar med mig, inga krångliga alls.

Fick en annan tid jag skulle börja idag men tidigt i morse rinde dom och hade krångel igen. En vikarie på ett annat dagis va sjuk och jag fick ta den platsen istället. :P Då hamnade jag på ett dagis jag haft både praktik och sommarjobb. Samma dagis som min bror gick på när han va liten. Barnen på den avdelningen va 1-3, full rulle på ett annat sätt men sjukt lungt efter lunch, då alla sov. :P
Jobbade 9.00-15.30 idag men är ändå trött. Och har ont ovanför ena hälen. Lyckades dra matvagnen rakt i där samtidigt som jag gick och det gjorde saken ännu värre.. Alla ord som finns åkte runt i min skalle medan jag fick in vagnen i köket. Glad att jag va ensam och kunde få andas innan jag gick tillbaka. XD

Trivs på båda ställena och jag hoppas att dom behöver folk snart igen. :)
Köpte Wallander: Cellisten som släpptes idag, så den får det nog bli sen. Dom nya är bara inte alls lika bra som dom 13 första, men dom är okej. 

Kommentarer
Postat av: Louise

svar: heheoki ;d

gissar på att du gillar EMD?:)

2009-09-17 @ 17:36:43
URL: http://hhannalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0