Besök från Blåkulla

Idag har det varit påskmiddag hos farmor och farfar och jag blev mätt. Lite kladdkaka på det också. Blev lite kvar så ska dit imorgon med och smaska lite. :P Ska ta med min kniv och visa också, glömde den idag. Dom vill gärna se den så måste absolut ta med den.
Va ute i solen och bara njöt ett bra tag och när jag kom hem tog jag en bok och satte mig på altanen. :D

Innan allt det kom det någon från Blåkulla, en underbart söt påskkäring. <3

Förut premiärkollade jag på Jakten på Julia, har missat dom andra avnitten och ska kolla dom nån dag. Jag skrev på Facebook samtidigt som Erik Segerstedt blev upptryckt mot väggen av en kanske blivande Julia och jag kom helt av mig. Erik då.. *haha*

Nu är det första delen i Millennium: Flickan som lekte med elden och det är hur nice som helst att se allt som är nytt och bortklippt från dvdn. :D
Har en Zuddas i knät, han har premiärbråkat för i år. Har plockat några tussar och hittat lite småsår. Inget allvarligt än! Himla mys att gosa med min prins, bara alldeles för varmt känner jag.

Slut på TVn och man får vänta ända till nästa vecka på resten. :/
Nu ska jag se om jag ska greja nåt mer med designen på bloggen mer idag. Kul är det och man lär sig hela tiden nåt nytt. Inte alltid andra ser vad man ändrat på då det finns så många småsaker.

Myspyset med Zuddas fortsätter. <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Erik är OTROOOOOLIGT SNYGG <3

2010-04-05 @ 21:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0