Mina Favoritskådespelare

Ett av mina stora intressen är film och självklart har jag fått mina favoriter bland skådespelare. Finns många som är otroligt bra och jag gillar många, men här är mina absoluta favoriter! :)



OLA RAPACE - Första gången jag såg honom hette han Norell i efternamn och det va i serien Sjätte Dagen 1999. Har sett dom flesta filmer han är med i och han är en fantastisk skådespelare! Mina favoriter där han är med i är Tillsammans och Tusenbröder. Såg honom IRL i augusti 2000, såå häftigt och fått brev från honom!



JOSH HOLLOWAY - Fångade mina ögon redan i första avsnittet av LOST och han kom för att stanna. :P Inte ful nånstans och en grym skådespelare. Jag älskar hans karaktär i LOST. Har sett två filmer med honom också, men dom är inte som LOST. Ser fram emot att se resten av hans filmer!



EVANGELINE LILLY - Också upptäckt i LOST, som förövrigt är den bästa serien någonsin och blev även hon snabbt en stor favorit. Har inte sett henne i annat än just LOST än men kommer göra inom kort. Ska bli jättespännande. :)



TIMOTHY OLYPHANT - Minns inte när jag började gilla honom, men det är iaf bra längesen. Har sett Scream 2 många gånger, den är från 1997 men vet inte om det är den första jag såg med honom eller om jag såg den just det året. Men som sagt, jag har gillat honom länge och som favorit har jag Catch and Release och Die Hard 4.0. :) Väntar som busen på A Perfect Getaway som släpps om ett par veckor.



REUBEN SALLMANDER - Tror att jag såg honom i Brottsvåg för första gången och efter det har jag sett alla filmer han är med i och även några från 90-talet. Det är synd att han inte har dom största rollerna men När Mörkret Faller är otroligt bra! Har även sett honom i musikalen Mamma Mia och det va inte helt fel måste jag säga, kändes himla bra faktiskt. :)


Nu har jag sådär få läsare men DU som läser får mer än gärna kommentera och säg vem som är din favoritskådespelare!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ola Rapace e min favorit

2010-04-09 @ 00:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0