Sjuk igen... *suck*

Blev inte helt som planerat igår, fick skippa jobbet och bara ligga hemma med feber och värk. :( Pengar jag verkligen ville ha men inte rätt mot varken mig eller nån på jobbet att dra sig dit när man är såpass dålig.
Kände redan på torsdags kväll att det va nåt på G och sa att antingen blir jag sjuk eller så är jag bara trött. *suck* Blev ju då bara sämre och sämre.
Mamma sa idag att jag är inte lika blek idag som jag va igår. *haha* Mår bättre också, bara huvudet som gör ont nu och lite i halsen.
Igår låg jag bara i soffan hela dagen typ, idag har jag varit ute i solen och myst med min bok! :D

Nyss njöt jag av att se EMD i Postkodlotteriet, deras underbara stämmor. Inte kom dom hit nån av dom gångerna som mitt postnr vunnit. :P
Nu blir det Jakten på Julia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0