Kul att jobba när det är sol

Har jobbat en sväng idag och det är konstigt att det blir så mycket roligare att jobba då det är sol. :D Ska tillbaka imorgon, det ska bli tråkigare väder men det är bara att hoppas att det blir kul ändå. :)

När jag kom hem så beställde jag några filmer som jag hoppas kommer i lådan på onsdag. Dom släpps då så dom borde ju komma iaf. :)
Satt ute ett tag och läste förut när solen väl kom fram igen. Älskar vårsolen!

Nu ska jag ta och läsa lite och sen blir det Kommisarie Winter.

Kommentarer
Postat av: Carro

Svar: Nämen usch va hemskt. Våran lärare kommer ju komma tillbaka, men det kommer ju inte alls kännas likadant. Man kommer vara på ett helt annat sätt mot henne.

2010-04-20 @ 17:59:10
URL: http://krubban.blogg.se/
Postat av: Carro

RIX FM FESTIVAL 2010

Stockholm 21 maj, Umeå 27 maj, Jönköping 29 maj, Falun 4 juni, Västerås 1 juli, Örnsköldsvik 3 juli, Karlstad 22 juli, Helsingborg 29 juli, Halmstad 1 augusti, Kalmar 5 augusti, Växjö 6 augusti, Göteborg 15 augusti, Norrköping 19 augusti, Linköping 20 augusti, Malmö 21 augusti!

2010-04-20 @ 18:00:19
URL: http://krubban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0