5 augusti

Ett datum som inte är svårt att minnas.
10 år sen jag och M "förföljde" Ola Rapace - inte bokstavligen, men det va på en ö och inte svårt att va på samma ställe. :P Då hade vi väl bara sett honom i serien Sjätte Dagen och vem visste då att han nu, 10 år senare skulle va en av mina absoluta favoritskådespelare. *hihi*

Och 11 år sen jag såg Backstreet Boys för första gången!! Älskar dom ju fortfarande. :D
Minns att jag va riktigt nervös och va som i chock när dom 5 fina kom på scenen. *haha* Kommer nog alltid att minnas den kvällen faktiskt.. Nick som hoppade upp och ner bakom ett staket så man fick se skymten av honom innan, toffsen han hade på huvudet, Kevin som flög inte alls långt ifrån oss. Alla kom nära scenen då den va rund. :D

 
Insåg precis hur mycket jag saknar Kevin när jag såg den här videon! 5 år sen jag såg honom sist och kommer troligen aldrig få chansen igen.. Men dom 4 andra fina hoppas jag på att dom kommer tillbaka snart - 8 månader sen sist och dom saknas massor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0