Farfar fyller 80 år idag!!

Idag fyller farfar 80 år och vi har varit och firat honom.
Stort grattis till honom! <3

Majsis va såklart där och röjde gärnet. Världens sötaste unge! Fick mitt första armband av henne och jag blev så glad. :D Smart är den ungen också! En pärla har en katt på sig och hon hade sagt att den skulle jag ha på mitt armband och en annan pärla finns det en kaffekopp på och den skulle hennes farmor få sen. Fick även en teckning med synliga spöken och nästintill en huvudfoting. Cirklar gör hon också, i massor. Fantastiskt!!
Fasters pysseltjej. :)

Blev en del pärlande på jobbet också idag så har hela 2 armband på mig nu. Ska fixa klart ett till. Inte alla som får pyssla med sånt och få betalt. :P

Men nu blir det lite fix och Sjunde Himlen. Sen ska det sovas för att orka med jobbet imorgon. Börjar visserligen 8.30, en hel timme senare. *yay* Fast jobbar ju till 17.00 då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0