Lång dag även idag

Sitter här och njuter av härliga EMD videos på Youtube från RIX förra helgen. Ljuvligt! <3
Kom hem från släktträffen för en stund sen och är sådär galet trött som jag varit varje kväll den här veckan. Kanske skriver nåt om det senare, men det va kul att träffa kusinerna och så iaf.

Tydligen va det stugan imorgon för målning av insidan av nya utedasset. Men jag vet inte om jag ska med eller inte. Kul att va med och fixa men känner att jag vill va hemma lite också. Kanske får va hemma hela nästa vecka om jag inte bli inringd, men det vet jag ju inte nu.

Om jag är hemma imorgon så kan jag äntligen kolla på Remember Me. För sent nu, skulle aldrig orka mig igenom den. Men ska ta nån film nu iaf, vet bara inte vilken. Har så många att jag kan skriva en recension om dagen i över 1 år, kanske till o med 1,5 år. :P
Ska gå och rota fram nån nu iaf och sen ska jag slöa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0