Remember Me


Idag släpptes Remember Me på dvd! Har inte kunnat se den på bio så har verkligen väntat på den här filmen. Skulle ha sett den ikväll men känner att jag inte orkar det. Rätt trött efter jobbet och fick ett samtal när jag va där - ska jobba imorgon också! :D I T-fors och måste åka 06.20 för att hinna dit till 07.00. -.-
Fritidset jag varit på nu va ny avdelning för mig och detta dagiset imorgon har jag inte varit på alls. Rätt jobbigt att komma ny sådär men det går. Och det är pengar!

Ska även passa på att gå in på köpcentret och kolla om dom fått in skor på Deichmann. Har varit helt tomt där länge, iaf efter såna skor jag vill ha. Bara för att jag vill ha just dessa så slutar dom säkert sälja dom. Känner det på mig!

Nu blir det en spelning med Eric Saade på Aftonbladet. :P

 


Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

den filmen är sjukt bra!

2010-08-19 @ 23:15:47
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0